skönheter

Vi gjorde BLT:s till middag idag, det var gott. Jag har faktiskt aldrig ätit det förrut.
Sen så har kvällen varit himla lugn, jag tog en lång dusch och peelade bort allt gammalt och prövade en sak jag aldrig tänkt på. Att först tvätta håret, sen inpackning och som avslut balsam. Man måste ju sluta stråna också vilket inpackning inte gör, ahaa!

Snart blir det lite kvällsmys med J, lyxfällan och sen Debatt. Hade tänkt se filmen på 6an men Debatt brukar vara intressant.
Har nog inget direkt inplanerat i helgen, ska nog ta och plugga lite. Har ju snart en ny tenta så lite förberedelser sitter nog inte fel. Annars blir det möjligen en träff med emsan på söndagkväll. Imorgon så känns hemmakväll otroligt rätt, lite så ska det låta och mys så är vi i hamn.

Än så länge så är ekonomin som den ska, jag ska fasen lyckas!
Tråkigt men sant.
Hejpa!
2009-04-02 @ 20:45:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

Du det låter mysigt, förresten ska jag testa det där med inpackning och balsam för att få ordning på mina barr, tck för tipset babe! Jamen söndag kväll blir jättetrevligt=)

kram

2009-04-02 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0