Sol i sinne

inte direkt brunn inne. Jag sitter omringad av pepper och anteckningar och försöker plugga inför tentan. Men fasiken vad tråkigt det är! Speciellt när det är sol ute! Funderar på att ta med mina papper och gamla tentor till "altanen" och plugga en stund.....
Sen ställer jag mig frågan, började jag plugga för sent igen? Ja, det gjorde jag nog.
Jag kom just att tänka på att jag ska jobba lördag-söndag nästa helg, shit det var länge sedan jag var i vby alltså. Hoppas jag kommer ihåg hur man gör =) Känns dock tråkigt, det som är så skönt med helg, men samtidigt så blir det bra med lite extra klirr i kassan.


Jo, vi såg i alla fall Monsters vs Aliens igår i 3D och den var hur rolig som helst, jag är inget stort fan av animerade filmer men den var otroligt bra. SE DEN! Jag skulle lätt kunna se den igen.
Nej, nu blir det tillbaka till plugget igen.
2009-04-13 @ 13:04:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0