Sovmorgon gillas

Idag på morgonen så hade vi artikelseminarium, svårt ämne inom Vetenskaplig teori men det gick mycket bra! Sen så har vi ju typ påsklov nu också, tills fredag den 17:e då vi har tenta numero 2. Känns dock väldigt skönt med några lediga dagar, sovmorgon, även om man måste plugga lite nu och då.
Krister, våran gamla tränare ringde i idag också, kanske dags att börja spela igen?

Jag träffade Emelie en sväng på eftermiddagen idag, sen vinkade jag av henne vid bussen till övik. Har inte gjort så mycket mer idag. Imorgon kommer Elina och hälsar på, sen senare åker jag med min syster till Vännfors där jag inte varit på riktigt länge nu. Jag ska hjälpa faderskapet mitt med min systerdotter Nathalie på torsdagen, mysigt värre! Jag ska nog även ta en titt på lite av mina grejer som jag dumpade i Vfors när vi flyttade, kanske hittar jag något användbart. Möjligen mina vårskor som jag är sugen på att plocka fram!

Jag vet inte riktigt ännu vad helgen har att erbjuda, kanske blir det en fika med Emma på lördag. Jag är öppen för förslag, bara det är relativt gratis! =)

Nu blir det snart kvällsmys!


Mera sånt!
2009-04-07 @ 20:57:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

haha, jag ser ju störd ut på det där fotot, folk som inte känner mig måste ju tro att jag har nån skruv lös :P haha

2009-04-08 @ 11:16:06
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0