Spontant värre

Igår satt jag och Jonas och slöade i soffan, käkade chokladpudding och kollade på så ska det låta. Strax före nio fick jag ett sms från Sandra som undrade om jag skulle följa med hon och Emelie på Pipes. Gud vad veligheten slog till, men tänkte att jag banne mig inte kunda banga en gång till. Så det blev in i duschen och sen till Teg. Pratade och drack någon cider, sen så åkte vi ner på stan men Pipes var smockat så det blev tillslut Olles. Big misstake, men vi gjorde det bästa av situationen och skakade rumpan på dansgolvet och hade kul riktigt kul faktiskt!
En bra kväll, spontant värre!

____________________________________________________________________

Idag får jag förresten en present på posten! Gratis!
Annars blir att att förbereda mig för artikelseminariet på tis, skriva ut lite papper och sådär nu idag. Ikväll blir det ost och vinkväll med Emma och Camilla. Dock helt nyktert för mig tror jag. Blev bara 1 cider ute för mig igår, min ekonomi ni vet, men känner mig inte heller sugen på att dricka..

Undrar hur länge J kommer sova idag, den slöpannan. Han for nämligen på Origo och var smått rund om fötterna när han kom hem. Men delade med sig av kvällens killsnack, haha alltså ibland blir man ju rädd när man hör vad killar snackar om.
Herre min Je.
2009-04-04 @ 10:20:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

2009-04-04 @ 11:29:58
URL: http://repreptilia.blogg.se/
Postat av: sandra

(oj, jag råkade komma åt enter)

men du, jag har tänkt på det du sa om volleyn. Det låter ändå roligt ju att kanske få komma igång igen

2009-04-04 @ 11:32:10
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0