study & laundry

Visst låter det mer fancy på engelska? Kanske inte. Det är det som gäller idag i alla fall, har faktiskt suttit i 2.5 timme och pluggat på nervsystem och vävnader. Känner mig himla duktig....
Vi har dessutom tvättid idag kl 15, blir till att göra denna torsdag ännu roligare! Nej nej, nu ska jag inte vara bitter inte, har suttit i köket vid ett stort fönster och myst i solljuset med anatomiboken och anteckningsblock samt finfint musik. Måste erkänna att köksbordet är bästa stället att plugga på, i soffan framför tv är ingen god idé har jag märkt. Haha

Imorgon är det fredag också, vi har en låångförmiddag som igår med föreläsning men det är ju ändå helg efter det så nog ska vi ta oss igenom den med gott humör! Morgondagen verkar bli rätt så lugn, kanske passar på att vara duktig och pluggar efter skolan, sen på lördagen blir det nog lite fest med basgruppen vad jag vet. Var tal om temafest hos en kille i klassen också. Sen är det ju löning också! Inte att förglömma =)



Nu ska jag sortera tvätten, good times!
2009-04-23 @ 14:22:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0