svettigt

Jag har städat och donat på morgonen, druckit en otroligt god smoothie. Sen så gick jag en sväng på iksu och körde lite kondition, förundras alltid över de som orkar springa så jäkla länge! Men å andra sidan så är de flesta mer tränad än jag :)
Har gjort mig en till smoothie, men ska nog äta något mer också. Snart kommer Jonas hem från övik också, ska bli skönt med en hemmakväll....

Elina nämnde sist hon var här att hon stött på Krister, våran gamla tränare och att han tyckte att det var dags att sätta ihop ett a-lag igen. Nu börjar jag faktiskt bli sugen på att spela, det känns som att pausen har gjort sitt och att man kan komma igen med nya tag. Skulle i alla fall vara otroligt roligt!



Nej nu ska jag slöa i soffan resten av dagen!
Ha det!
2009-04-03 @ 14:43:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0