Tidig söndag

Idag kände jag mig riktigt duktig som steg upp strax efter nio, måste ju börja uttnyttja dagarna mer nu när man har lite ledigt!
Jag sitter faktiskt och pluggar, trott eller ej. Känns som ett otroligt måste och är inte alls kul, bara en massa tråkiga vetenskapliga begrepp. Jag håller på att gå igenom gamla tentor och så, ganska nyttigt eftersom de flesta frågor på mina två olika prov är typ likadana fast lite olika formulerade. Så, man har en ganska stor koll på vad som bör komma på provet.
Nu på fredag, den 17:e får vi inte bara tenta av Vetenskaplig teori utan även veta resultatet på förra tentan, yeey vilken härlig kombination. Jag tänker då inte kolla innan jag gör den här tentan, haha.
En tråkig sak är att jag har tappat bort mina papper som jag kopierade av Emelie!!! De behövde jag nog, men det går nog bra ändå....kanske.

Vädret är tråkigt som vanligt, varför har inte vi 20 + och sol som folket i Stockholm, jag menar vi vill väl också sitta på uteserveringar i tisha? Nej nej, vi har 2 meter snö kvar, gud så härligt
Jag ska väl ta och plugga ett tag till, sen så kanske det blir en tur till Vännfors och hjälpa Elina att färga hennes utväxt. Kanske blir bio ikväll också.



2009-04-12 @ 10:09:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0