Trädgårdstant

Igår fick jag något slags ryck, Jonas for och tränade och då gick jag ut och krattade bort alla löv från baksidan och slängde i en sopsäck. Sedan sopade jag av altanen och gick sedan på framsidan och gjorde samma sak där. Donade i rabatten och hade mig kl 22 på kvällen. Haha, men trevligt var det allt, jag kände mig som min mamma.
Och jäklar vad fint det ser ut nu!


Jag var på skolan kl 8.00 i morse, vi skulle ha modellstudier men det hade visst blivit något fel i "kommunikationen" och vi hade ingen lärare. Ingen bra start på en måndagmorgon, vi gick istället till UB och pluggade, jag blev less kl 14 och kände att det var nog för idag.
Imorgon har vi föreläsning på förmiddagen, sen blir det nog bibblan igen. Sedan ser vi fram emot valborg (trots att vi ännu inte vet vad vi ska göra) och fredag, min födelsedag yey!. Men speciellt lördag när mina kära flickor kommer på besök!
Nu ska jag förbereda inför storhandling.
Tjing.
2009-04-27 @ 15:09:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

ja, han är ju helt underbar!!! men jag vet inte om jag gillar hans egna låtar lika mkt som hans röst :P

jag är råtaggad inför lördag och har letat i mina flyttkartonger efter mina kjolar och hittade dem ingenstans!!!

Sen upptäckte jag att jag hade halva min garderob i Johans garderob! haha, de kläderna har varit där i flera veckor utan att jag saknat dem!! :S illa

2009-04-28 @ 15:32:11
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0