Tur till staden

Till centrum rättare sagt och då menar jag inte Ålidhems centrum. Strosade runt med Elina, käkade lunch på Barista. Det blev pestopasta, otroligt smarrigt. Eftersom jag varit så duktig den här månaden och lyckats lägga undan drygt tusen kronor, så unnade jag mig en söt kjol samt lite lite "skönhetsgrejer", främst för mina fötter faktiskt. Haha, köpte sedan en ansikts-dagcreme, riktigt billigt köp men hoppas den blir bra.

Jag har suttit och pluggat en stund nu, usch vad det känns illa alltså. Jonas är hos sin brorsa och jag har lite tid för mig själv. Kanske ska jag vara snäll med mina fossingar och ge dem en riktig boost med manikyr och peeling.

2009-04-15 @ 19:09:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0