17.26

Jag och Elina har varit en sväng på strömpilen, shoppingen gick bättre idag. Kom hem med 2 ringar, bh och trosa och ett klänningslinne för 50 spänn på Vero Moda som jag fick gratis då pga av de 68 kronorna jag hade kvar på presentkortet där. Finemang!

Nu har jag fått pussa min karl ordentligt, hann inte riktigt med det i morse när han for iväg och skulle hjälpa en kompis att flytta. Jag är inte nådigt klängig idag kan ni tro.
Har gjort iordning en broccoligratäng och en torsk som håller på att bli klar i ugnen, blir nog ett Sopranos till middagen =) Vet inte vad vi hittar på ikväll, blir förmodligen en "vanlig" söndag eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Inte helt fel det heller, mys i soffan och kanske något gott att knapra på. Imorgon går jag tillbaka till rutinerna igen, har faktiskt fuskat lite i helgen men inte alls mått dåligt över det, men det ska bli skönt att börja äta nyttigt och ordentligt nu när skolan kör igång.

Humöret är fortfande lite upp och ner, plötsligt är jag skitförbannad och så irriterad att jag inte vet var jag ska ta vägen (över något som jag inte ens vet vad det är), andra sekunden är jag snäll som ett lamm, gosig och väldigt jag-tycker-synd-om-mig-själv. Less var ordet.

Ha en trevlig söndagkväll folks.
howdie
2009-08-30 @ 17:36:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0