Bra grejer

På måndag är det 14 dagar sedan jag började seriöst med lchf igen. Jag gav det inte lång tid förra gången. Jag är mycket nöjd måste jag säga! Det är lätt att man blir less på att äta så pass fett hela tiden, men man vänjer sig och egentligen måste man bara ha lite fantasi i sin matlagning. Jag har blivit mycket bättre på att laga rätter från grunden och ta tid för bra ingredienser i maten.

Det märks inte bara i och med att min mage fungerar toppen, jag känner mig piggare, har inte varit sötsugen alls, äter regelbundet, inget småätande alltså och det har även gett resultat på vågen. Har tränat som vanligt, tagit några långa kvällspromenader typ och varit på gymmet några gånger. 
Lchf är ingen direkt diet utan snarare ett normalt sätt att äta, vilket gör att jag kommer fortsätta med det här så länge jag mår bra eftersom det funkar så pass gött för mig. =)
(Jag brukar dock fuska ibland med lite för mycket jordgubbar =) )

2009-08-22 @ 15:58:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: » A N N I S P A N N I S - Design, foto, tävlingar ♥

Jag har ny bloggdesign, kika in den! :]



- Säljer även klara bloggdesigner i bloggen!

Gör även designer på beställning.

- Tävla om 30 kondomer i sammetspåse + glidmedel!



Ha en trevlig kväll! ♥

2009-08-23 @ 00:17:47
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Emelie

låter kanon! jag försöker verkligen hålla lchf. men det har gått rätt uselt för mig.. snark. vad äter man när man inte äter rött kött? Blir bara ägg, ägg, broccoli, svamp, ägg, grädde..snark. inget med någon smak.



Nu har jag försökt hitta några nya recept så jag kanske klarar mig några dagar ;)

2009-08-23 @ 17:21:42
URL: http://frumelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0