Dagen före

Igår vaknade jag och insåg att det absolut var tid för bettnäs, fick med mig Camilla och vädret kunde inte vara bättre. Träffade även Elina som var där med våra kusiner. Vi njöt av solen och doppade oss i havet. Hur skönt som helst.
Åkte väl därifrån kring 3 och jag skjutsade Camela till jobbet, sen hem och duscha + fixa kycklingen till spelkvällen. Käkade en mycket god middag hos syster, hade skitflyt i poker vilket resulterade att jag vann. HA HA! Det bjöds på goda drinkar och vi hade mycket trevligt. Jag och J fick skjuts hem kl 1 och sen kände vi oss så pigga att ett Sopranos inte skulle sitta fel. Självklart så kan jag i princip aldrig hålla mig vaken så jag slumrade till lite då och då...

Idag, nyss uppstigen, blir det nog väldigt lugnt. Känner mig faktiskt lite dagen efter, säkert från solen igår och drinkarna. Ska strax styra lite pastasås till lunch och sen nog bara slappa idag. På söndagar får man.

tjing!
2009-08-09 @ 12:16:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0