...Det är dags för fredagsmyyys

Ja dra mig baklänges, en viss person hade ställt kl på 8 men inte ringde den rackarn. 9.30 vaknade jag och undrade var klockan var och sen när jag insåg att jag ändå sovit längre än jag tänkt så var det väl lika bra att dra sig en stund till. Ovanligt värre. Men ingen skada skedd igentligen, dock är det sjukt fint väder idag.

Vi tänkte först dra oss till nydala och bada i poolerna, men det känns lite stressigt nu. Ska hälsa på mormor på sjukhuset och sen ikväll, hör och häpna ska jag rida! Haha, helt sjukt. Det hela började med att syrran fyllde 30 och eftersom vi syskon alla ridit när vi var yngre (innan jag började ogilla hästar för deras oförutsägbarhet) så var det ju en rolig sak att göra som födelsedagspresent. Men vi ska visst rida på snälla hästar har jag hört, haha.
Ja men i alla fall, istället för bad idag så ska vi ta itu med gräsmattan som definitivt behöver klippas och jag bör sannerligen ta itu med mina blommor som ser katastrofala ut. Jag ska INTE ha blommor har jag ju sagt!


njut av vädret gott folk.
2009-08-07 @ 12:06:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0