Det var ju själva...!

Tyckte att det var en helt okej och bra dag när jag vaknade imorse, det ändrades tråkigt nog snabbt. Är på skitkonstigt humör, J känner dock igen detta. Brukar ske cirka 1 gång i månaden.
Jag kan härmed inte koncentrera mig på plugget alls, nu när jag behöver det som mest. Känner mig rastlös och samtidigt halvdeppad. Ingen rolig kombination blö. Får bli ett försök till plugg senare idag eller ikväll innan jag somnar helt enkelt.

Blir inte bättre av att jag fuskat som sjutton, när jag plötsligt kände att jag var sugen på chips. Vi kan säga att en gång är ingen gång.
Nu ska jag försöka bli på bättre humör....
2009-08-24 @ 14:23:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh fy, känner precis igen mig. Det var jag i helgen med. Rastlös och halvdeppad. Ville göra något, men allt var ändå omöjligt. Sen är det ju halvjobbigt att inse att man blir ett mensmonster, inte sig själv i alla fall. Det är ingen otäck lögn männen spridit. I vissa fall är det faktiskt sant. I mitt i alla fall. (fy skämskudden kommer fram när jag tänker på mitt beteende i helgen ...)

2009-08-24 @ 15:31:58
URL: http://frumelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0