Döden

Usch vad jag vill att det ska vara över, känner mig inte alls säker just nu. Fy i min låda! Saken är ju att det är inte kört om jag kuggar den som mamma sa. Nej det är ju faktiskt inte det, men det blir självklart jobbigt att behöva ha den hängandes. Jag sitter och läser igenom mina anteckningar, men vet inte vad jag ska läsa och ingenting fastnar ju nu, vill bara att klockan ska slå 4 så jag kan köra igång. Sådana här tillfällen ångrar jag att jag började plugga över huvud taget :)

Ni ska snart slippa höra om mitt tjat över den här tentan, i alla fall för den här gången!
Nu önskar jag mig lycka till och ska lägga tankarna på annat håll, nämligen på ett avsnitt Sopranos. Sen ska jag plåga mig att läsa lite och hoppas att tiden går fort!
Tjingballabanan.
2009-08-28 @ 11:39:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0