filmkväll?

Ja, våran fimkväll igår utvecklade sig till något helt annat! Istället för att vara här så drog vi oss tjejer hem till Emelie på teg. Fixade ihop kotletter med sambal oelek, zuccinigratäng och en ofantligt god sallad. Sen blev det balkongen för hela slanten, grönsaker och dipp, rosé, vattenpipa och en massa snack.
Trevligt värre i alla fall, och fasen vad det togs foton! Kvällen avslutade vi på TC, träffade många kända ansikten och hade det allmänt mysigt.

Tack för det!

Jag och Jonas avrundade kvällen kl 01.30 med ett soppe, självklart somnade jag. Sen vaknade jag av att jag fick senadrag i båda vaderna, jag ville dö.
Idag är jag en smula trött, har bestämt mig för att göra absolut ingenting vettigt. Skönt!
2009-08-16 @ 12:03:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0