God morgon

Känns som att vi bara sover och sover hela tiden, haha. Kan vara för att vi har vänt på dygnet, måste börja vänja mig att stiga upp tidigt då skolan börjar snart.

Igår kväll syndade jag lite, har halvdåligt samvete idag. Men samtidigt måste man ju få unna sig saker, bara det inte går till överdrift. Jag steg upp för kanske 30 minuter sedan med ett ryck, fick på något konstigt sätt för mig att klockan var 12, måste ha drömt precis innan jag vaknade. Konstigt i alla fall, dock skönt att klockan inte var mer än 9.20 =)
Kommunen håller på och klipper buskar runt tomterna och det känns knäppt när det står 3 pers på ens gräsmatta och diskuterar buskarna, precis utanför fönstret. Så jag gick och gömde mig hos J en stund som fortfarande låg kvar i sängen.
Jag ska ta och städa undan lite i köket, kanske fixa något ätbart sen efter 12 är det väl plugg som gäller. Mycket underhållande.

hej.
2009-08-17 @ 10:09:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0