Har jag inget bättre för mig?

Nix, har ju inte det. Haha, blir nästan galen på den här dagen. Det enda vettiga jag gjort är att ta ett bad och kamma håret. Jag hatar känslan av att känna sig rastlös och att inte komma på något kul att göra.
Kan jag inte få börja skolan imorgon?

Jag har kollat runt på bloggar till jag vill spy och förbannar folk som inte uppdaterat på en hel timme! Haha. Påbörjat Sex and the city från säsong 1 för typ 7 gången, suttit en stund på balkongen och tittat på folk som cyklar förbi, ätit en jordgubbe, flyttat soffan närmare tv:n för att jag har dålig syn, oroat mig inför tentan på fredag och inbillat mig att jag absolut inte kan någonting om anatomi, önskat att tv:n i sovrummet inte gått sönder så jag kunde ligga där i min självömkan och kolla på någon romantisk film och tänkt på att jag verkligen vill ha en katt, haft själviska tankar om att ikväll verkligen inte var rätt kväll för Jonas att fara och hjälpa till på en inspark för de nya studenterna, när jag vill kramas hela kvällen.
Är jag inte patetisk så säg? =)

Jag får skärpa till mig helt enkelt, ge mig själv en luftörfil och hoppas på att jag har en bättre dag imorgon! Kan ju börja med att plocka undan lite, dra på morgonrocken, placera mig själv under en filt, tända lite ljus och se filmen på kanal 9 som börjar 21.00. Låter som en bra idé.
Önska mig lycka till med detta. haha

God kväll!
2009-08-24 @ 19:48:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0