Hoho, who´s there?

Jag ringde till killen som bor i lägenheten som vi kanske ska ta nyss, det var roligt. Haha, han lät som en liten kuf, ska i alla fall dit och kika imorgonkväll. Blir spännande, hoppas den är fiiin!

Annars, jag och Elina har varit på gymmet och svettats, sen simmade vi. Dock inte länge, blir så fasligt tråkigt i längden, vi slog oss istället ner i bubbelpoolen och chillade ett tag.
Jag och Jonas gjorde hamburgare till middag, jag har verkligen vant mig vid att inte äta bröd, så det blev sallad istället men lika smarrigt. Vad ska ske nu då, känner mig lite rastlös. Har nästan slutat se på tv, jätteskumt. Kan bero på att jag istället sitter vid datorn eller gör något annat och jag som var en sådan serienörd! En till orsak kan ju även vara att det bara är kassa program nu på sommaren.....möjligtivis.

Längtar till kvällens promenad, sen ett självklart avslut innan sängen; Seinfeld. Vad annars?
Bada bing!
2009-08-19 @ 19:18:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0