Hur vore det om man kunde vara nöjd i 5 minuter?

Jag vill ändra, ändra, ändra och ändra. J blir totalt knäpp på mig, tror att det är något allvarligt psykiskt fel.  Kanske är det de också, vem vet.
Men vad är grejen! Kan inte vara nöjd med hårfärg i mer än en kvart, kort? långt? Måste möblera om hela tiden, ändra mönster och färg stup i kvarten. Mycket störande må jag säga. Det måste ju grunda i någonting, kanske är jag i behov av hjälp....:)

Tankarna kommer oftast när jag är ensam, har tid att tänka en massa och vill förändra saker och ting. Jag får ju ge mig. Fast samtidigt, är det negativt att vilja förändra saker, byta stil osv? Kanske inte, jag tycker ju på ett sätt att det är roligt att se olika möjligheter och vara kreativ, men när det gäller hår så lär det väl falla av snart. ha ha
Nej, jag tror jag nöjer mig med att måla naglarna i ny färg ikväll.


En bra sak som jag definitvt ska ändra till nästa månad är mitt smink, allt det gamla ska bort och det är mineralsmink som gäller. Ser jag fram emot!
Godnatt
2009-08-11 @ 20:52:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

haha, jag tycker du ska köra på löshår på en sida som ikväll på heltid! hahahaha

2009-08-12 @ 20:22:30
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0