Inte den lördag som jag längtade efter.

Den här dagen var inte alls vad jag ville att den skulle vara. Började rätt okej, men efter jag betala lite räkningar och diverse så insåg jag att det inte alls fanns mycket kvar att shoppa för tills jag får csn till veckan. Vi for i alla fall iväg, valde of course strömpilen då vädret var rätt så instabilt. Jag hittade typ ingenting, jag var sur och Jonas fick ta smällen. Åkte till Expo och för första gången någonsin åkte jag därifrån tomhänt. Tog en sväng till Jysk också där jag träffade på ingen mindre än USA pinglan Elin, från min gymnasieklass! Mycket kul att återse henne :)
Ja, så länge var det ju bara trevligt, men jag kände hur humöret började tryta igen, hungern göra sig påmind och vi satte oss i bilen på vägen hem rätt så trötta och purkna båda två.

Jag har haft en totalknäpp dag, jag är knäpp och jag tycker synd om Jonas som står ut med mig när jag är knäppare än knäppast. Ett exempel när min kära älskade pojkvän skulle ge mig en puss, då börjar jag lipa från ingenstans. Vad är detta?

JÄVLA SKIT LÖRDAG och inget annat.
2009-08-29 @ 19:59:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

PMS!!

2009-08-29 @ 21:22:30
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0