Inte druckit en droppe alkohol, känner mig ändå bakis.

Allt är Jonas fel, han var ju som sagt ute igår och ska självklart väcka mig när han kommer hem. Inte bara en gång utan säkert 5 gånger. Ställa tusen frågor när jag knappt visste vad jag svarade för jag halvsov. Jag hade tänkt stiga upp 8.30 imorse, men tog mig inte upp förrän klockan nästan var 11. Jag skyller på Jonas, sen är jag på dåligt humör för att det blev fel med min lön och att det känns som att jag sovit på huvudet.

Men såhär kan man ju inte tänka hela dagen, blir att ta en dusch och sen plugga lite och senare i eftermiddag blir det middag på stan med Sandra och Elina.
Just ja, imorgon ska våran älskade toyota in på besiktning. Men nog tror jag det ska gå vägen....

bye
2009-08-26 @ 11:25:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0