Kliar i fingrarna!

Jesus Amalia, jag är så vansinnigt shoppingsugen just nu. Längtar verkligen till i veckan då jag får min lön, då ska jag unna mig några nya plagg inför hösten.
Något positivt vad i alla fall att vi tvättat idag, därmed har jag nu faktiskt kläder att ta på mig. Har gått omkring i pyjamasbyxor och ett fult linne nu i allt för många dagar!

Vi har tänkt att se The Hangover nu, får hoppas att den är sevärd, eller åtminstone kul =) En kopp te skulle inte sitta fel heller!
Sen måste jag medge att jag inte pluggat ett dyft i helgen, har känt skönt. Men nu är jag som sagt inne på upploppet och har jag en gnutta disciplin i kroppen så blir det första prioritet resten av veckan. (OBS dagtid) Haha.

Ha en skön söndagkväll!
Hejs.
2009-08-23 @ 20:17:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecca

Sv: Åh, tackdu :)

2009-08-23 @ 21:04:17
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0