Pricken över i

Gårdagen var ju sådär, känns mycket bättre idag förutom att jag inte fått något lönebesked. Blev verkligen pricken över i igår när jag tänkte på när fasen lönen skulle komma in på kontot. Och ja, jag vet att den betalas ut den 27:e, men det brukar ju alltid stå utbetalning på nätet flera dagar i förväg tom.
Inte ens idag står det något där, mitt tomma konto ekar verkligen och skrattar mig i ansiktet. Jag slog en pling till jobbet och frågade om det kunde blitt något fel, men jag stod med i lönerna.
Jag får helt enkelt vänta på dagens post och se om jag får ett pappersbesked eller icket. Annars blir det Ida som ringer till löner i Vännäs och gråter över spilld lön.

Annars är det primaliv, har druckit en kopp kaffe med vispad grädde och ätit ett ägg. Ska mysa i soffan ett tag och from kl 12 börja med plugget. Elina kommer till hem till stan idag igen så vi kanske tar en promenad eller något?
Sandra är ju också hemma från sthlm, ska ta och slå henne en pling senare.

Happy tuesday!

2009-08-25 @ 09:58:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

Heeej plutt, jag ska ringa dig på en kort stund så vi kan planera träff

2009-08-25 @ 11:16:17
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0