p.u.c.k.o

Ja, vad är klockan? 10.50. Inte alls som jag tänkt det. Jag är verkligen sämst. Blev rätt sent igår eftersom vi gick på en mysig nattpromenad. Knappt en människa ute, mörkt, fin belysning runt universitetet, när vi kom hem fastnade vi (jag) framför typ "hemsökta hus" eller vad det hette. Jag gillar sånt.

Jag ställde klockan på 9 i morse, men det gick inget bra alls. Självklart har sängen aldrig varit skönare, så jag sov lite längre. Medförde dock att jag vaknade som en surpul och blev arg på J för att han inte väckt mig....nu har jag ätit lite cornflakes för att vakna till lite. Det blir nämligen plugg from kl 12.00.
När jag känner mig färdig så tänkte vi hjälpas åt att grovstäda. Fun fun fun.

Tjohej
2009-08-03 @ 10:53:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0