Sol i sinne, brun inne

Jag vaknade strax innan kl nio i morse och då var jag minsann som vanligt igen. Kände mig frisk som en nötkärna. Fasen, det är konstigt det där. Dessa "enkvällsfebersymptomen" jag har ibland. Aja, bättre det än att vara snorsjuk i flera dagar. I alla fall, när jag steg upp så sken solen, då tänkte jag direkt att vi skulle fara till havet. Men det sket sig, blev bara molnigt.....
Kanske var det lika bra, jag måste ändå plugga, så nu sitter jag här och läser på om reproduktionsorganen. Mighty fun, eller inte.

Imorgon verkar det bli en sväng till Nolia, Js mamma + sambo kommer ner från Luleå och ska kika lite. Nu ska jag fortsätta vara duktig ett tag och sen ska jag tvinga J och mig själv att storstäda. Det blev inget sist.
Tjiao.

2009-08-04 @ 11:34:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0