Sovmorgon

Idag tog jag sovmorgon, har klivit upp före halv nio i många dagar nu och skönt var det. Känns faktiskt helt okej att sätta sig med plugget nu, jag måste ju faktiskt!
Jonas får nog fara själv med bilen på besiktningen idag. Konstigt nog så längtar jag faktiskt till imorgon kl 16 när jag får göra bort den här tentan, blä så less jag är. Går det bra så är det bara att lägga den bakom sig och börja skolan med en lättnad. Går det dåligt, så är det bara att ta nya tag. Haha.

Igår var jag på stan en sväng, mötte upp Sandra och kikade i ett par affärer (min lön kommer ju inte förrän imorgon). Jag köpte 2 tröjor på H&M, lyckligtvis hade jag 50 kr rabatt där så det blev bara strax över 100 kronor.
Sen gick vi och käkade tacobuffé på Balder, mycket trevligt, fast maten var väl sådär....

Snart helg!
puss
2009-08-27 @ 10:48:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0