spara/slösa

Jag är definitivt en slösa, men det ska det bli ändring på. J har varit gullig och hjälpt mig med att sätta upp en budget inför kommande månader, känns himla spännande och förmodligen så kommer det vara hundra gånger lättare att hålla reda på saker och ting.
I eftermiddags tog vi en sväng ner på stan och öppnade ett gemensamt sparkonto, här ska det sparas så vi har råd med en resa nästa sommar! Tog även med våran pengaburk och satte in.

Väl hemma så var vi så hungriga så vi båda var spyfärdiga, lagade snabbt ihop en ceasarsallad och bänkade oss framför soppe! Vi kör lätt maraton på den.
Jag börjar känna mig lite sugen på något, ska nog ta och tina lite jordgubbar att mumsa på...
Händer imorgon då, jo det blir tidig uppstigning så jag hinner plugga lite innan jag åker till vby och hälsar på Sandra, sen blir det surströmming i vfors. Inte för att jag någonsin skulle stoppa i mig surströmming, jag käkar fortfarande "barnmaten", brukar i regel vara potatis och varmkorv =) Ska komma ihåg att ta med kameran.

gokväll
2009-08-10 @ 20:09:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0