spontant sådär

Igår vankades det förfest hos Camilla på grubbe, jag hade förväntat mig tjejkväll men ack så fel jag hade.
Vi tog oss i alla fall ut på tc några timmar senare, mötte upp sötemsi och hennes vänner, riktigt trevligt kväll!

Väl hemma, möttes jag av 3 grabbar totalt inne i Little Big Planet. Nog är det kul, men det finns väl gränser? =) Jag tog en macka, sen tackade jag för mig och somnade 3 sek senare. Vaknade inte ens när J la sig. Vaknade dock upp lite halvbakis, kanske hade det något med bålen igår att göra?
Jag är hungrig och vill verkligen ha en kebabtallrik just nu, men vi är ju "nyttiga", så det går ju absolut inte. Får väl smaska på ett salladsblad, pfft.


Sitter nu och lyssnar på underbara Anthony & The Johnsons, som jag glömt bort! Fantastisk musik. Har även nu på morgonen kikat upp lite låtar från Public Enemies som jag mer än gärna skulle kunna se igen.
Vad ska vi hitta på nu då? J skulle egentligen skjuta Paintball, men pga av regn så blev det inte av. Som sagt är jag HUNGRIG!
Vi får i alla fall tårta hos farmor som fyller år idag. Alltid något.
Då kan vi komma fram till att det är söndag igen, ny vecka, en dag närmare tenta. yiiiah. Inbillar mig att jag även har andra problem, hur knasigt det blir, borde jag oroa mig?
puss
2009-08-02 @ 11:22:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0