Tisdagskul

Jag vaknade i en bra tid i morse, runt halv nio steg jag upp och ställde mig och lagade lchf pannkakor. Blev riktigt bra faktiskt! Stekte ett par ägg, tomater och rostade mackor till Jonas. Är jag inte snäll så säg.




Sen vid tolvtiden tittade Sandra förbi och jag bjöd på lax, sallad och broccolimos.  Sen stack vi ner på stan och Sandra införskaffade en finfin vattenpipa. Var inne en sväng på H&M, men pank som jag är så ville jag bara gråta av att "fönstershoppa". Fick dock 50 kr från H&M i brevlådan i morse, men hittade inget att handla ändå. Ack. När vi kom hem så provrökte vi och den fick helt klart godkänt!


Kan tillägga att jag blir en smula less. Snart handlar jag en snusdosa
 
2009-08-18 @ 16:44:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0