Vadå helg?

Igår såg vi Public Enemies med Jens och Emma. Sjukt snygg film. Johnny Depp var en gud som vanligt!
Sen åkte vi hem till vårt sällskap och spelade Finans i typ 4 timmar, kuligt.

Jag vaknade upp kl 09.10 i någon sorts halvstressig ångest, att jag har saker som jag måste ta tag i men som jag inte vill göra. Det förstör typ de flesta dagar, men då kan man ju också fråga sig varför jag bara inte tar tag i det?! Lathet?
Jag har i alla fall en riktigt dålig start på dagen, när jag skulle äta grapefrukt till frukost så jäklades den med mig. Det bara kladdade och sprättes fruktsaft överallt, tillslut gav jag upp. Jag har även en härlig fuldag idag, det är ju riktigt kasst. Sen kommer jag på att det är LÖRDAG! Det är ju för tusan helg och jag sitter här och surar. Det är mulet skitväder, jag vill bara sitta framför datorn hela dagen, jag vill inte plugga, kanske kirrar jag det ändå om jag startar på "riktigt" på måndag? Haha, hör ni hur patetiskt det låter gott folk?
1 augusti idag, fortfarande borde det vara en massa sommar kvar! Jag börjar skolan igen den 30:e. Har tenta 28:e som kommer gå finemang, ibland får jag den positiva känslan som ger mig lugn. Då skjuter jag en dag på plugget, som nu har blivit till kanske 2 veckor. Men det kommer att gå.

Nu ska jag försöka ta mig ur min jävliga lördagsdepp.
Bye
2009-08-01 @ 10:20:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0