Vi har s.k "Iksuat"

Självklart förstår ni att vi tränat.
Jag var ruggigt duktig och klev upp 08.20 (på en lördag), var vaken och kände mig pigg helt enkelt. Måste bero på att jag sover så bra om nätterna nu för tiden och ställt tillbaka dyget. Elina tyckte visst att det var jobbigt att kliva upp, så hon var senfis.

En sak som jag borde ha lärt mig, är att aldrig prata med pappa min om saker, för det första för att han aldrig för vidare det jag säger till mamma + att han aldrig vet någonting. Så sen när jag pratar med mamma fattar hon ingenting när jag börjar prata om fikat jag skulle bjuda på idag osv...knäppis. Äsch, jag slapp baka i alla fall!
Nu kurrar min mage järnet, har typ ingen mat hemma. Känns ofantligt stabilt.

Vet faktiskt inte vad vi ska hitta på en lördag som denna, kom gärna med förslag.
tjing
2009-08-22 @ 12:32:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0