A few hours of beautiful carbs

Ja minsann, idag är min "unna mig lite" dagen. Det vill säga en hamburgare och dessutom efterrätt kladdkaka som just nu står i ugnen :)
Så det ska vi mysa med ikväll!

Har varit en ganska lång dag idag, hade hlr övningar på morgonen, sedan ett stort hål mellan 9.30 och 13.00, passade då på att påbörja filmarbete med basgruppen. Käkade lunch med Emelie och co, sen hann jag ta en promenad på campus med några klasskompisar. Kallt, men soligt och friskt!


Imorgon tänkte jag tillaga renskav när jag får finbesök till middag. Renskav har blivit en drog.......kan inte vara bra.




2009-02-11 @ 19:03:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men renskav är väl nyttigt och bra! Tänk vad bra djuren har mått också när de fått springa fritt under sitt liv! :)

Kan nog aldrig bli för mycket... och jag håller med dig det är ju faktisk oerhört gott. Själv har jag ätit det två dagar i rad nu :P hahaha

2009-02-11 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0