dålig fantasi

gud, jag är vansinnigt hungrig och vet inte vad jag ska laga! Tänkte göra en specialpannkaka, men har ingen grädde eller keso så det sket sig.
Sen så är det svinkallt ute och igår märkte vi att lilltoyotan är totalt insnöan, helvete vad arg jag blev. Jag gav mig fan på att jag skulle kunna putta ut den, men det gick självklart inte. Dock inte så konstigt eftersom att det har snöat femtielva meter snö. Ingen bra dag igår i alla fall.

Men, men. Något ska vi väl kunna koka ihop möjligen?

Imorgon är jag som sagt ledig, eller jag ska ta ett tbc prov kl 13.10 och sen ska jag träffa Anna för att börja lite på arbetet. Men jag får en skön sovmorgon.

tjolahopp.
2009-02-09 @ 17:11:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

hola! den hette mirrors, shit jag kan nästan ej titta i speglar längre.

2009-02-09 @ 19:35:36
URL: http://repreptilia.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag har en utmaning åt dig på bloggen

2009-02-10 @ 15:29:15
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0