Det är godare än metmasken!

Kom hem från jobbet för en stund sedan, gud vad det gnagde i mig att det enda dagen som jag jobbar, då är det sol ute! Fan, dock jobbade jag ju bara till 1, men innan jag typ är hemma så är solen på nedgång. När det var lugnt smög jag ut i solen och glassade.

Sandra var bakis idag också, så vi skulle ta en rain check på träffen.bay
Kanske lika bra eftersom jag måste ta hand om min jonasplutt som är sjuk och vek. Han ligger just nu och sover i soffan, lillstackarn.
Annars ska vi nog käka fulmat ikväll och bara ta det lugnt, jag är dessutom ledig imorgon också. Skönt! Ska nog passa på att ordna upp lite saker inför skolan och kanske titta efter om vi har något som ska in eller presenteras snart....

baabye

2009-02-01 @ 14:21:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0