Fredag!

Jag har just käkat upp en jättegod smoothie till frukost, fick förslaget från min bok om lchf kokbok som kom i min brevlåda igår. Jättehärliga recept! Min mage har varit helskum nu ett tag, så jag ska väl se om den börjar fungera lite bättre med den kosten.

Bär Smoothie 1 portion

1/2 dl bär
1/2 dl grädde
1/2 dl turkisk yogurt
1/2 dl bubbelvatten

gött.


Annars hoppas jag att Sandra kommer in till stan och hänger idag eller ikväll, vadsom!
Nu ska jag vara duktig och städa och laga lite mat, kanske hinner baka lite inför vårt "kafferep" som vi ska ha på söndag hos Emelie. Haha, blir nog fint det!

Kl 14.30 ska jag hämta mina små systerdöttrar på dagis och vara barnvakt en stund, blir mysigt.

Kanske lägger jag upp lite bilder under dagen, ja.

2009-02-06 @ 09:57:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

vad betyder lchf?

2009-02-06 @ 19:27:09
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0