Jag börjar seriöst bli gammal!

Igår fick jag finbesök av två tjejer som jag inte sett på länge. Tanken var att vi skulle fara ut, men ack vad det gick dåligt. På något vis blev jag och Emma lite för runda under fötterna, ingen förstod hur. Så vi tog oss ingenstans och Johanna blev arg för att vi inte tog oss från soffan och följde för att köpa kebab på Baloo. haha
Roliga bilder blev det i alla fall. Som får visas vid ett senare tillfälle eftersom det tar vansinnig tid att ladda upp nu?
Men jag börjar nog bli gammal, jag klarar inte att dricka längre. Blir så trött och jag brukar inte bli bakis men men.

Jag var en sväng på strömpilen igår också, hittade ett par chinos, riktigt najs. Sköna också.


Idag är det ju alla hjärtans dag, eftersom att både jag och jonas förtärde alkohol igår så blev det en lång sovmorgon, vi har väl just tagit oss ur sängen. Men vi planerar att ha en lugn och mysig dag, utan några måste. Tanken var att vi skulle ut och käka, men jag tror att det lutar åt att köpa något gott kött och laga hemma istället.

Hoppas alla får en mysig dag i alla fall, vad ni än gör!


2009-02-14 @ 13:37:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag blev inte arg! jag ville bara make a statement genom att ta på mig alla mina kläder, haha..

det var hur som helst jättetrevligt att ses lite!

2009-02-14 @ 17:03:15
URL: http://www.radiohuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0