kl 04.45...

galet tidigt! Jonas hade redan hunnit vara uppe en stund, det var nämligen hans första dag på exjobbet idag.
Bussen till övik skulle gå kl 05.35 och eftersom J är lite halvkrasslig så sa jag att jag kunde skjutsa ner honom på nus. Aja, det gick ganska bra att stiga upp, men guud! Sängen har aldrig varit skönare.
Sen när klockan var typ 05.20 så skulle jag släppa av honom, kändes som om det var hans första skoldag och jag en orolig mamma som inte riktigt vill skiljas riktigt än. Haha.
Jag sa igår att jag tyckte att det var jättejobbigt att han ska vara borta så mycket nu, sen så tycker jag hemskt synd om honom som måste stiga upp 04.30....fy!!!


Det var i alla fall hemskt skönt att få komma hem och lägga sig under täcket igen, som fortfarande var varmt! Jag vaknade vi 9.15 och steg upp och satte på en film som jag tankade igår, Ingen kan älska som vi heter den, en vansinnigt gammal film med Isabella Scorupco från 1988. Den var faktiskt mysig.
På tal om film så såg jag Ken Park härom dagen, så fruktansvärt sjuk och äcklig film, jag blev illamående och obehagskänslan gick inte över på flera timmar.







Nog om nu! Det är skithärligt väder idag, önskade bara att det kunde varit + 25 istället, men men :)
Njut.

2009-02-02 @ 11:49:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0