men se där!

tänk så glatt det kan bli av lite träning!
Sedan god mat på iksus fik, sedan kaffe och bulle hos mig.

   

Efter kaffet blev vi smått skumma.
        



Bara så ni vet!







Idag har jag varit på skolan från 9.00-16.30. Lång dag, hade först föreläsning, sedan var vi på KTC och övade på blodtryck, puls, ta blodsocker och hb. Riktigt kul faktiskt. När jag kom hem såg jag också att listan på placeringen av första praktiken också kommit, jag bad en bön om att jag inte skulle hamna på ett äldreboende i typ holmsund....haha. Jag tänkte typ "Var som helst! på sjukhuset!" Jag hamnade på Infektion, är väl helt okej, fast nog blev jag avis på dem som hamnade på Barn! :)
men men, skönt att ha cykelavstånd!

Jonas är fortfarande sjuk, så det blir väl en lugn kväll för oss. Emelie skulle egentligen kommit på middag, men det fick vi ställa in!

Nu blir det ett nytt avsnitt av How I met your mother. Länge sedan!
ha det!

2009-02-03 @ 17:38:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0