oh sunday morning

Nu har jag lite flyt igen i alla fall. Tar mig upp relativt tidigt på morgonen, idag klev jag upp strax före 9, käkade lite frukost framför nyhetsmorgon. Sen så gick jag faktiskt och la mig igen för att mysa med min älskade man.

Igår kollade vi på melodifestivalen, haha. Fick besök av mamma och pappa som hade varit på bio och sett Åsträälia som pappa uttalar det :) Bjöd på en skvätt kaffe och lite efterätt som jag lyckats laga ihop.
Sen såg jag och Jonas på Braveheart, har faktiskt aldrig sett den förutom några snuttar, riktigt blodig men bra och jag jag grät nästan så jag böjade hulka i slutet. Sen var jag bara glad att jag lyckats se en film på kvällen, UTAN ATT SOMNA! yeeey.

Just nu känner jag mig även rätt nöjd över att jag skrivit klart recensionen på patografin Ro utan åror av Ulla-Carin Lindquist, svt reportern som dog av ALS. Vi har diskussions seminarium på torsdag. Den boken var fruktansvärd att läsa, jag grät och grät och grät, berörande minst sagt.

Sedan så undrade Elina vad LCHF var, Low Carb High Fat. Verkar fungera finfint för min mage redan efter bara ett par dagar. Har ätit efter liknande matvanor förut, men inte lika slaviskt.


Då ska vi se vad som händer till veckan:'

Har föreläsningar till 14.30 imorgon, blir lunchning med emelie.
Ledig tisdag, RING OM NÅGON VILL HITTA PÅ NÅGOT!
Onsdag, börjar halv 9, har HLR övningar och föreläsning på eftermiddagen
Torsdag, information inför VFU:n, hämta ut kläder på nus
Fredag, ledig. kanske öva på KTC. Borde träna lite på att ta blodtryck inför praktiken.

ha en skön söndag!


2009-02-08 @ 15:02:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0