Sjuk/frisk

Ja, så kan man säga. Igår på morgonen vaknade jag typ vid 05.00 något på morgonen och kände mig inte särskilt kry, så jag fick lov att sjukanmäla mig från praktiken. Hade sedan runt 39 graders feber hela dagen och mådde pyton, var dock inte förkyld eller något.  Proviva Jordgubb var min kost igår. Himla god förresten.

Sedan när jag vaknade i morse vid 8 tiden så kände jag mig plötsligt frisk! Hade ingen feber och har varit feberfri hela dagen. Så jäkla konstigt, kan någon förklarar vad det där var? Aja, jag mår bra nu i alla fall.....


Hittade lite foton jag.
Denna är från i lördags, festen på slöjdarnas hus. Otroligt roligt!




Den här togs av Johanna när hon och Emma hälsade på hos mig,
jag och Emma var lite på lyset.


Ett foto från sittningen "hej, jag har kommit fel" Jäkligt kul
jag hade en het tomte till bordsdam. Jag bestämde mig typ
30 min innan vi skulle gå vad jag skulle klä ut mig till.
Det blev flygvärdinna, banne mig


Det var tänkt att Jag, Linda och Anna skulle ha tjejmiddag imorgon när våra karlar ska ha herrmiddag. Men eftersom att dem har 2 små flickor så kanske det inte är så smart att träffas när jag varit sjuk, så vi tog en rain check.

Jag och Jonas har börjat med matlista, ska se om det funkar...
idag är det baconlindad kycklingfilé med pestopasta som står på menyn. götttta!

Ha en bra fredag allihopa!

2009-02-27 @ 15:39:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

du vet väl att du är sötare än någonsin på flygvärdinnebilden :D

2009-03-01 @ 14:35:16
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0