Slöjdarnas i all ära

Igår så begav jag mig till Vännfors med Elina när hon slutade jobba. Hon hade köpt biljetter till Anton Ågrens fest på slöjdarnas hus, vet inte om jag var så taggad igår...jag var redan lite bakis efter fredagen.
Vi styrde ihop med Sandra och förfestade i vännäsby med några andra. Vid 21 något drog vi till festen och gud vad roligt det var. Träffade kända ansikten, väldigt olika åldrar! Vi dansade hela kvällen i princip, det känns, har träningsvärk i vaderna av mina höga klackar haha.
Känner mig något sliten, men det var det värt!


Jag och Jonas har käkat och kollar lite på barnprogram från 90 talet på youtube, bla sunes jul. Helt fantastiskt roligt!
Jag vet i alla fall vad jag kommer att göra resten av dagen.....
2009-02-22 @ 11:54:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0