SNL

Saturday night light kan vi säga. haha, eller egentligen inte. Har varit en händelserik dag.
Först kom svärmor med man och Jonas lillasyster + bröder och flickvän på tårta för att fira Jonas födelsedag i efterskott. Sen for J en sväng på maxi för att handla inför herrmiddan. Jag skjutsade honom vid 4 till Mike, för att sedan själv åka ner på stan och käka med hela min familj på Balder.
Blev tacobuffe för hela slanten, fick dock bara i mig en halv portion, min mage är verkligen helkonstig. Jag fattar inte vad det är för fel, känner mig allmänt illamående hela tiden....jättejobbigt faktiskt.
Men vi träffade i alla fall mina två kusiner Markus och Samuel som jag inte sett på jättelänge, sedan följde dem med hem till oss på kaffe och glass, riktigt trevligt att prata en stund!

Nu är jag ensam med knasig mage och melodifestivalen, kanske inte så kul...men jag blir nog själv en lång stund till kan jag tro :)
Hoppas på en bättre dag för gastron imorgon...
natti
2009-02-28 @ 20:24:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0