Söndag i dess fulla betydelse

Ja, söndag betyder numera "pluggdag". Vad tycker jag om det? Tja, inte så hemskt mycket egentligen. Nog skulle jag väl kunna komma på roligare saker att göra.....men det är samtidigt ganska skönt att skriva lite, läsa lite- alltså göra bort saker.
Annars idag så är jag lite spänd för imorgon, då börjar praktiken och det är en massa saker som man visst ska bedömas i. Eller inte en massa, nu överdrev jag, det är typ blodtryck och pulstagning, är inte så komplicerat. Men som sagt, lite spänd är jag alltid.
Sedan så blir det ju längre dagar också, jag som just vant mig vid dem ganska korta skoldagarna. Nu kommer vi börja vid 06.45 och sluta 15.30. Usch usch usch för tidiga mornar!


Vi hade en urmysig dag och kväll igår. Lagade gomat i form av potatisgratäng, beasås och lövbiff. Sedan lagade jag en rabarberpaj! Hur gott som helst!
Kollade på melodifestivalen som jag inte har någon kommentar om. haha.
Vi hade tagit hem en film med Leonardo Di Caprio och Russell Crowe som heter Body Of Lies. Riktigt bra film!





Tråkigt att helgen ska gå så snabbt, men veckorna går ju inte heller direkt sakta så rätt som det är så är det helg igen.
Nu ska jag återgå till mitt läsande, men först ska jag ge Jonas en puss.

Gooday

2009-02-15 @ 12:14:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

ojojoj så jobbigt, det är ju EXTREMT tidigt ju!!! stackare

2009-02-15 @ 16:21:47
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0