Spruta nr 1

Jag cyklade till skolan strax före 12 idag, hann fika lite med Emelie och några andra tjejer i klassen. Sen hade vi föreläsning från 13-14.30 och sen lite information om VFU.

Sen fick vi springa iväg på infektion och ta hepatit sprutan, jag tyckte det var roligt, jag blev skönt snurrig! haha
Fan, jag tror att jag håller på att bli förkyld! Men banne mig, jag ska icket vika mig för varken feber eller halsont!
Imorgon har vi "vårddag" mellan 8.30 och 12 tror jag, vi ska prova på hur det känns att bli matad, kammad och tvättad, kan bli rätt intressant. Efter det så är det HELG igen. Underbart.


Vet ännu inte vad som jag ska hitta på i helgen? Är öppen för förslag!
2009-02-04 @ 18:54:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0