tisdag

lite sovmorgon idag, sen skulle jag iväg på nus kl 13 så då banne mig skulle bilen skottas fram! Och det gick, efter lite slit.
Har även hunnit träffa Anna och plugga lite idag och handlat lite mat på vägen hem. Tänkte göra special pannkaka till middag. Sen ikväll så blir det nog lite träning på ktc i skolan mellan 19-21. Kan behövas innan vfu:n

bara skolsnack. trist.

har ni några planer inför The Big Alla hjärtans dag? haha kul att veta
snart helg i alla fall! blir riktigt nice!

alltså vädret idag är ju helt underbart, det är inte kallt, solen skiner! Får en att längta rejält till sommaren :)

hade.

2009-02-10 @ 15:30:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lördag dag jobbar jag och har jag inte hittat någon karl till på lördag kväll så får jag väl ragga upp någon arbetskompis! haha

2009-02-11 @ 19:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0