Är det helg idag också?

Haha, ja jag vet inte. Trettondagsafton i alla fall, eller hur det nu var.
Jag och min kära sambo tog oss i kragen idag och drog ut i kylan för att inhandla diverse saker. Vi hade tex ingen lampa till fönstret i köket (har ju använt ljustaken nu under jul),  vi hade inga i vardagsrummet heller. ...
Sedan så har vi varit på jakt efter dammsugarpåsar i en evighet nu, det är ju bara helt livsarbete att hitta rätt. Men idag så fann vi vad vi sökte på Clas Ohlsson.
Köpte även lampor där. Drog en sväng på Hemtex också, haha det är ganska roligt att den affären alltid har REA. Köpte lite fotoramar och ditt och datt.
Vi var också på Expo där jag köpte gardiner till vardagsrummet, det behöves lite färg kände jag...sen så köpte vi typ ett skydd för väggen så det inte bli äckliga fettfläckar där sängen står, inte direkt snyggt. Men det får sitta kvar där tills vi hittar något bättre!.Och sist men inte minst så blev det en blomma till vasen.  En bra dag har det varit ändå.

Jonas lagade köttfärssås till middag. Gott var det. Nu försöker vi komma på vad vi ska ladda hem för serie medan vi väntar på nästa avsnitt av How I met your mother som inte kommer ut förrän nästa tisdag! Stackars oss.

           

Vi är skitsugna på att fara och bada på Paradisbadet typ i veckan kanske, intresserade kan höra av sig! :)
2009-01-05 @ 17:48:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0