Back in the days

Jag vaknade 05.40 i morse, gick upp och tänkte att kl nog var 8 nåt. Knäppt, kände mig rätt pigg också, men jag la mig igen. Sen efter Jonas farit iväg på tentan så råkade jag slumra och vaknade inte förrän kl 10. Hell, det är jobbigt när man verkligen planerat att stiga upp en viss tid.
Men igen fara på taket, jag steg upp och for på iksu. Skönt, men svettigt var det.

haha, Jonas sa en himla rolig sak igår. (Vi skojade om andra killar och tjejer)... Typ något i den här stilen:
"Du har ju allt jag behöver....Du är som min nya dator!"
Tack älskling.

Annars så har vi varit en sväng på maxi, köpt mat. Jag inhandlade lim och diverse till mitt fotoalbum, även lite saker till skolan.
Jag tittade igenom gamla album idag också, herregud vad roligt. Alla sötnosar när dem var små, så härliga tider!
Enjoy! :)

Emma & Johanna då                    Johanna nu                  Emma nu
                               

Camilla då                               nu                      
                 
 

       

    Elina a´la 1999                         Elina 2009
      

  Sandra då                     Sandra nu              Jag då (haha)                   Nu
                     



Imorgon blir det att titta på lite volleyboll på iksu, länge sedan nu så det blir kanon!
Ikväll blir det lugnt, Let´s Dance och tacos!

Le...Le....LEEEAN!
2009-01-16 @ 16:50:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

haha vilket underbart inlägg alltså

2009-01-16 @ 20:41:16
URL: http://radiohuvud.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0