Blaha

Jag har jobbat första kvällen på typ 2 veckor, det var rätt soft, trevligt faktiskt!
I kväll händer väl inte så mycket mer, tänkte ta mig ett bad och sen se filmen Sylvia, som då handlar om Sylvia Plath. Gillar henne. Jag minns att jag gjorde ett arbete om henne i gymnasiet också.....
Det är ju dock en vanlig amerikansk spelfilm, men det är bra skådisar! Gwyneth Paltrow som Sylvia,
Daniel Craig spelar Ted Hughes, poetförhållande ni vet ;) haha

Ikväll ska jag raka av Jonas allt hår hade jag tänkt, kanske låter han mig knäppa en bild under processen. Jonas hår är inte direkt tunt, så det brukar ta en liten stund må ni tro.

Annars så ska jag bli bättre på att ta foton. Jag menar bloggar utan foton är rätt tråkiga. Blahaa.


Jonas har tenta imorgon igen, den stackars saten. Men jag tänkte stiga upp med honom som i onsdags, kanske kokar jag kaffe och gör frukost åt honom också, som den goda flickvän jag är. haha. sen blir det gymmet, jag åt en massa godsaker på jobbet, fan. det finns så goda bullar som är helt omöjliga att stå emot! Tvi min dåliga karaktär.



God natt.

2009-01-15 @ 22:00:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0