First runner up

Oj, några dagar sedan jag bloggade. Har bara inte orkat, sen så har internet gått så förbannat segt att jag blir less innan jag hinner logga in....haha tragiskt.

Jag har i alla fall kommit igång med träningen, i Fredags steg jag upp vid 10.30 tiden, då gick jag dem cirka 1 1/2 minuterna det tar att gå till IKSU från oss. Sedan så sprang jag en stund på löpbandet och eftersom att jag är sjukt otränad så fick jag lov att börja gå i snabbt tempo istället efter ett tag. Sen simmade jag i 30 minuter och avslutade med 18 minuters solning, som jag kände att jag förtjänat! :)

På kvällen så tittade Elina och Sandra förbi för en liten utgång. Vi började här och blev lite på lyset, kollade på Let´s dance och Blondinbella, så jävla roligt! 
sen strax innan vi skulle dra ut kom Camilla och gjorde oss sällskap. Vi gick på Corona, hade inte varit där på evigheter, men det var mycket trevligt, träffade några gamla klasskompisar och dansade hela kvällen.
Jag och Sandra som brukar vilja åka hem typ vid 00.30 (haha) höll ut till 2!  Mycket strongt.

Blev dock inte så mycket bilder i helgen, men Elina, min stjärna, ställer ju alltid upp! Så ett par st blev det... :)
  


Igår åkte vi till Vännfors och hälsade på mamma, pappa var i Estland i helgen. Isabelle och Nathalie hade varit där sen i lördagskväll. Jag och Jonas följde med Isabelle när hon skulle åka skridskor (Vännfors on ice). Hon kan inte åka än, så man måste hålla i henne, men vilken ballans ändå! Sötungen. Sen när vi kom in så hade Nathalie vaknat och hon var gosig som vanligt.
Åkte hem strax efter 4, Jonas var tvungen att köra igång med pluggandet inför tentan(orna) igen. Jag skulle egentligen ha dragit mig på gymmet, men blev jättelat...illa!



Idag är det måndag alltså, börjar skolan om precis en vecka. Känns absolut lite pirrigt, men otroligt kul! Ska fara och jobba på Hjorten på onsdagkväll också....
Annars händer det väl inte så värst mycket idag, måste fara en sväng på stan och lämna tillbaka bågar som mamma lånat hem. Sen så blir det nog iksu och lite löpband och simning. :)

Fick en massa roliga räkningar idag, jättekul. 1 från tandläkaren på typ 600 spänn. Inte så dyrt eftersom jag typ betalar den summan 1 gång per år....men det är aldrig kul. Sen kom försäkringspapperna idag också...gah! Alltid på samma gång. Tack!

Nej, nu ska jag ge mig.
Ha det gott ni som läser!
hejpa

2009-01-12 @ 11:27:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

Vansinnigt vad taggad jag såg ut på de där bilderna!

2009-01-12 @ 14:46:10
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0